Grandgsm - Telefoane noi, Telefoane SH, Accesorii

Ai 0 produse in cos.
Total: 0 € (0 lei)
Vezi cos
livrare in toata tara

Livrare Garantie Conditii

Toate produsele Noi beneficiaza de garantie 12/24 luni, inclusa in pret.

Cost transport:

-21lei pentru Bucuresti

-21lei livrare în tara (doar în orase cu sediu curier, la sat comuna se percepe taxa km suplimentari). 

Pentru produsele Second Hand, garantia este de 30 zile.

Plata transportului pentru produsele trimise prin curierat (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.

Nu fac obiectul garantiei produsul care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei.

Garantia este asigurata de catre un service autorizat sau dupa caz la reprezentanta pentru produsele(Samsung,Apple)

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.Produsele ,produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu tiplele de protectie, etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. 

Termeni si conditii

  1. ELEMENTE DEFINITORII

Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre GabiGsm.ro catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor parti.
Astfel, urmatorii termeni vor insemna:
Cumparator - persoana, firma, companie sau alta entitate juridica ce emite o Comanda.
Vanzator – GabiGsm.ro.
Bunuri si Servicii - orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.
Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.
Contract - o Comanda confirmata de catre Vanzator.
Specificatii - toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.

  1. DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul anterior mentionat, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.
Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:

a. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice
b. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)
c. Termeni si conditii

Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptare comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator.

  1. EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI

a. Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;
b. Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;

  1. TERMENE PENALITATI

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii.

  1. FACTURARE – PLATI

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

  1. PRETURI

Magazinul Gabigsm.ro incearca sa ofere clientilor cele mai bune preturi la produsele comercializate. Preturile promotionale oferite clientilor la produse am reusit sa le  obtinem prin crearea unui magazin on-line, prin diminuarea costurilor de administrare a magazinului si prin negocierea preturilor cu furnizorii. Din acest motiv consideram inutila existenta unui punct de desfacere fizic a produselor comercializate, lucru care ar duce la cresterea semnificativa a preturilor produselor, si ne-am axat pe satisfacerea clientilor cu produse de calitate si preturi cat mai mici.

  1. RISCURI SI RESPONSABILITATI

a. Livrare
Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator.
b. Transport - Ambalare
In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei.

  1. GARANTII

Toate produsele comercializate de catre site-ul GabiGsm.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
Garantia produselor Samsung,Lg,Apple,HTC este asigurata de catre centrele de service oficiale ale producatorilor,restul de branduri au garantie acordata la service gsm autorizat in Bucuresti cu care avem contract.
Pentru rezolvarea problemelor aparute in perioada de garantie va adresati direct la service-urile oficiale specificate pe certificatul de garantie..
Termenul de garantie este 24 luni pentru Samsung,HTC,LG,BlackBerry,Sony,Nokia,Huawei,Alcatel, exceptie facand produsele marca Apple,Lenovo la care termenul de garantie este de 12 luni .

Lipsa certificatului de garantie Waranty Card al produsului trebuie semnalata in maxim 24 ore de la receptia marfii pe adresa comenzigabigsm@gmail.com .Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Produsele aflate in perioada de garantie care necesita trimiterea in service vor fi insotite obligatoriu de Certificatul de Garantie. Pierderea sau neprezentarea Certificatului de Garantie la trimiterea produsului in service duce la imposibilitatea acordarii garantiei produsului dvs si implicit anularea acesteia.
Predarea produsului catre centrul de service cade in sarcina clientului. Clientul poate opta pentru predarea personala la adresa centrului de service alocat sau pentru trimiterea produsului prin curier catre centrul de service; in acest caz cheltuielile de transport tur-retur sunt suportate de catre client.

  1. SPECIFICATIILE PRODUSELOR

Solicitam persoanelor interesate de obtinerea unor produse prezentate pe site, sa se asigure ca produsul corespunde nevoilor sale. Clientii au obligatia sa verifice specificatiile produsului si compatibilitatea acestuia cu necesitatile lor prin vizitarea paginii producatorului.
Pot exista diferente intre specificatiile afisate pe site in ceea ce priveste accesoriile cu care sunt livrate instrumentele si continutul setului final livrat. Aceste diferente tin de producator si nu pot face obiectul garantiei sau constitui motiv de renuntare la contract, incearcam sa oferim detalii cat mai complete si mai exacte privind continutul produsului final, insa este posibil sa apara si greseli sau omisiuni atat din partea noastra, cat si a producatorilor. Producatorii isi rezerva dreptul de a aduce modificari produselor fara preaviz.

  1. TRANSFERUL PROPRIETATII

Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferate la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda. In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora.

  1. STOCURI

Produsele in oferta cu accesorii cadou valabil doar pentru persoane fizice.  Stocurile produselor si preturile acestora din magazinul online se actualizeaza periodic, pentru a fi cat mai reale, dar pot aparea discrepante intre stocul real si cel afisat. Astfel, GabiGsm.ro nu poate garanta disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate, uneori acestea fiind vandute in interval de cateva minute. Ne rezervam dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta, nu este in stoc, nu se mai fabrica sau pentru oricare alt motiv si va promitem ca vom face tot posibilul sa va oferim o alternative echivalenta sau superioara la un cost similar.
In cazul in care produsele nu se pot livra, clientul poate cere returnarea imediata a sumelor incasate deja, dar nu si alte despagubiri. Valoarea maxima a obligatiilor magazinului GabiGsm.ro fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de magazin de la acest client.

  1. RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.

  1. FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

  1. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

  1. PREVEDERI DIVERSE

Partile in contract vor fi considerate cantractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.

Conform legislatiei in vigoare, respectiv O.G. 130/2000 cu modificari si completari ulterioare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. 
Clientii persoane juridice au dreptul de a returna un produs in maxim 48 ore de la primirea coletului doar daca acesta prezinta defecte de fabricatie, iar in acest caz produsul va fi inlocuit cu unul nou.
Astfel, potrivit prevederilor art.7 alin.1) din OG 130/2000, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Solicitarea de denuntare unilaterala a contractului la distanta este necesar sa se faca in scris.
Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit - exact ca in momentul receptionarii).
In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.
Produsul va fi returnat impreuna cu o copie de pe factura de achizitie si certificatul de garantie in original.

1. Inregistrare cerere renuntare la cumparare si restituire produse

(1.1) Cumparatorul va trimite prin e-mail la adresa comenzigabigsm@gmail.com  o cerere cu subiectul:
Cerere renuntare la cumparare produse factura nr. ____/_____ (trebuie specificat nr facturii si data acesteia).

In cadrul cererii se vor specifica:
- numar factura si data emiterii facturii ce fac dovada achizitionarii produsului/produselor;
- date cumparator:
        nume si prenume;
        numar de telefon;
        adresa de ridicare a coletului cu produsul ce urmeaza a fi returnat;
- numarul contului in format IBAN si titularul contului in care se vor vira banii;
- cauzele/motivele care au dus la aplicarea procedurii de retur produs(e) - (optional).

(1.2) La acest e-mail se vor atasa copii ale urmatoarelor documente: copie factura fiscala, copie certificat de garantie.
(1.3) Cererea de renuntare la cumparare va fi aprobata si inregistrata in sistem doar daca datale mentionate anterior sunt corecte si complete si daca indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful - Conditii de acceptare retur produs(e) in cazul denuntarii unilaterale a contractului la distanta).
(1.4) Intr-un interval de 24-48 ore, cumparatorul va primi pe e-mail o confirmare a acceptarii cererii de retur apoi un curier va veni sa ridica produsul de la dvs.

2. Conditii de acceptare retur produs(e) in cazul denuntarii unilaterale a contractului la distanta

(2.1) Potrivit prevedrilor art..10 lit. c) din OG 130/2000 nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect furnizarea urmatoarelor categorii de produse:
- Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri (nesemnalate ca si defecte estetice la receptionarea produsului)
- Produse care nu mai au ambalajul original complet in care au fost livrate
- Produse care eu etichetele de identificare deteriorate sau lipsa
- Produse aduse pe comenzi speciale
(2.2) Urmatoarele produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate sau neactivate:
- Apple Iphone 4, Apple Iphone 4S, Apple Iphone 5, Apple Iphone 5S, Apple Iphone 5C
- Apple Ipad Air, Ipad 4, Apple Ipad 3
- Apple Ipad Mini

3. Constatare si validare acceptare retur produs(e) in cazul denuntarii unilaterale a contractului la distanta

(3.1) Dupa sosirea produsului/produselor in locatia GabiGsm.ro, personalul calificat va verifica si constata daca pentru aceste produse primite se aplica procedura de renuntare la cumparare. Verificarea si constatarea se face pe baza cererii de renuntare la cumparare emisa de catre cumparator si a conditiilor obligatorii de aplicare procedura renuntare la cumparare si retur produse produse cumparate (vezi paragraful - Conditii de acceptare retur produs(e)).
(3.2) Rezultatele finale constatate vor fi comunicate cumparatorului prin e-mail, intr-un interval de 24-48 ore de la primirea produsului/produselor, acestea facand referire si la taxele speciale aplicate, daca este cazul, in procesul de retur produs(e) (vezi paragraful - Costuri si taxe speciale pentru retur produs(e)).
(3.3) Pe baza rezultatelor comunicate, cumparatorul este obligat, prin e-mail, in a furniza acceptul sau observatiile cu privire la cele mentionate in rezultatele comunicate, in vederea continuarii procesului de renuntare la cumparare si retur produs(e).

4. Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare si retur produs(e)

(4.1) Costuri suportate de catre cumparator:
- Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 10 zile de la receptia produsului.
- Cost transport curier pentru optiunea cumparatorului de a reexpedia produsul ce s-a constatat de catre vanzator ca nu indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura renuntare la cumparare si retur produs(e).
(4.2) Costuri suportate de catre vanzator - costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia la receptia produsului cumparatorul constata ca:
- Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului.
- Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului.
- Produs nefunctional in primele 48 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari.

5. Rambursarea sumelor

(5.1) Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

Nota:
1. Conform ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, cu modificari si completari ulterioare, politica de renuntare la cumparare si returnare a produselor in termen de 10 zile lucratoare se aplica numai persoanelor fizice si numai in cazul produselor livrate prin curier.
2. Retur DOA : In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
3. Ne rezervam dreptul de a refuza returnarea produsului in cazuri de retururi repetate, depasirea termenului de renuntare la cumparare si returnare produs, neindeplinirea conditiilor de renuntare la cumparare si returnare sau neacceptarea taxei de curier.
4. In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.

Viziteaza magazinul www.gabigsm.ro pe ShopMania dirlogo.gif

Ghidul tau autentic de shopping.